كلية دار العلوم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رســــــــــالــــــــة حــــــيــــاة

المواضيع الأخيرة

» الكل لازم يدخل ويتكلم
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1الأحد أبريل 11, 2010 12:56 pm من طرف ابو عمر

» الاستاذ محمد الفاتح ممكن دقيقة من وقتك
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1الأحد أبريل 11, 2010 12:51 pm من طرف ابو عمر

» لازم كل الناس تدخل
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1الإثنين أبريل 05, 2010 3:52 am من طرف ثومه

» لتطوير المنتدى. .اقتراحات الأعضاء
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1الثلاثاء مارس 30, 2010 5:46 pm من طرف amatELRHMAN

» كلمة بتقولها كتير ياترى تعرف معناها؟؟؟؟؟؟؟؟
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1الأربعاء مارس 24, 2010 6:33 pm من طرف ابو عمر

» موقع يضم معلومات عجيبه عن العقل البشري و طرق الحفظ
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:18 pm من طرف ابو عمر

» كيف أذاكر..السؤال الأول لدى الطلاب؟
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:16 pm من طرف ابو عمر

» الكل يبارك لي
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:14 pm من طرف ابو عمر

» اكتب بيت شعر
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1الأحد مارس 21, 2010 9:43 pm من طرف سندس

» إلى مَن قتلتهم ومَن قتلوني :`(
معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Icon_minitime1السبت مارس 20, 2010 10:24 pm من طرف جثة على قيد الحياة

4 مشترك

معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به

amatELRHMAN
    amatELRHMAN

معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Empty معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الخميس يوليو 09, 2009 9:54 pm

السلام عليكن ورحمة الله وبركاته

وحشتوني والله يا بنات

اخباركم ايه فاكرين لما نزلت الموضوع بتاع الطلب من الشباب انهم يحبوا اخواتهم البنات ويكونوا اصحابهم

وقتها كنت وعدتكم ان في لينا موضوع هنا في ساحتنا ساحة احلى بنات queen

معلش اتاخرت شويه بس معظمكم عارف سبب التاخير وبردو بعتذرلكم تاني

يا بنات انا كنت هقول نفس الكلام اللي في الموضوع التاني بس فضلت انه يكون هنا عشان الشباب ميفضلوش يقولوا احنا اخوتنا البنات مبيعملوش معانا كده وتتحول العلاقه لهات وخد

لا احنا كلنا لازم يكون الحب نابع من جوانا وبعدين ربنا اصلا وهب المراه صفة العطاء

يبقى احق الناس اللي يستاهلوا العطاء النفسي من الرجال هما الاب والاخ والزوج اللي هما ربنا حللهم لينا

يا بنات ساعه كل يوم من وقتنا لاخواتنا مش هتفرق معانا كتير نقعد نشوفهم مالهم لو زعلانين لو محتاجين حاجه

لو بيضاقونا انا بصراحه ممرتش بالموقف ده بس ولنفرض نقعد معاهم نشوف اللي مضايقهم مننا

بجد الحياه قصيره مش مستاهله اننا نزعل من بعض او حتى منحبش بعض

بس هو ده الكلام اللي حبيت اقوله وياريت متخيبوش ظني فيكم وتقولوا هنعمل ده لما اخواتنا الشباب يحبونا الاول

لا احنا نبدا بنفسنا

وياريت لو حد من الاخوه الشباب دخل الموضوع بدون قصد يبدأ بنفسه عشان ميحصلش اللي كنت خايفه منه

وده لينك الموضوع التاني بتاع اخواتناالشباب للي تحب تفتكر النصايح القليله بتاعتي اللي واثقه انكم بتعملوا اكتر منها Smile

https://lifemission.yoo7.com/montada-f5/topic-t311.htm

بحبكم في الله Smile
    ساره
    ساره

معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Empty رد: معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به

مُساهمة من طرف ساره السبت يوليو 11, 2009 7:36 pm

وعليكى سلام الله ورحمته وبركاته

أحبك الله الذى أحببتنا فيه ،

وجزاكى الله خيرا كثييييييييييرا.
    bnt_eleslam

معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به Empty رد: معلش يا بنات اتاخرت عليكم وادي الموضوع اللي وعدتكم به

مُساهمة من طرف bnt_eleslam الإثنين يوليو 13, 2009 1:41 am

وعليكم السلااام ورحمة الهل وبركاته

معلش يا امة الرحمن على التأخير ف الرد
    بس انا رديت والنت فصل قبل ما الرد يوصل

بصراحة عندك حق ف كل كلمة

وانا عن نفسى مش محتاجة نصايح بالنسبة لمعاملتى مع اخويا لا 24 ساعة برة البيت
    ولما بيبقى موجود بيقى الحال تمااام اووى
    مقولكيش ع اللى بيحصل
    انا بتشال وبعدين راسى بتبقى تحت والاقى اللى بيدوخنى بقى واسرحى بخيالك
    ههههههههههه

يا فضحتى لو حد شاف الموضوع دة غير البنات
    ههههههه

يلا الحمد لله على كل حال

جزاكى الله خيرا يا احلى امة رحمن ف الدنيــــا
    رحمة العالمين

مُساهمة من طرف رحمة العالمين الثلاثاء يوليو 14, 2009 2:17 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    جزاك الله خيرا ياحبيبتي
    الحمد لله ان علاقتنا باخواتنا كويسه
    يارب دايما وكل المسلمين امييييييييييين
    amatELRHMAN
    amatELRHMAN

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الثلاثاء يوليو 14, 2009 9:38 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ساره وزينب شوفولكوا حل لاني بقيت بموت فيكم ومش عارفه اتلم عليكم الايام دي خالص انا عارفه ان السبب من عندي ادعولي ..........

بنوته يا نهار يا نهار كل ده بيحصلك طيب ينفع نتكلم النهارده بالليل ان شاء الله عالميل رنيلي مرتين لما تدخلي ان شاء الله اتفقنا

انا اللي اسفه يا بنات على التاخير في الرد ادعولي كتييييييييييير بحبكوا اوي Smile
    رحمة العالمين

مُساهمة من طرف رحمة العالمين الثلاثاء يوليو 14, 2009 12:24 pm

السلام عليكم
    واحنا كمان بنموت فيكي
    علي العموم ممكن نتكلم باليل
    ربنا يعينك يارب

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد سبتمبر 29, 2024 6:29 am