كلية دار العلوم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رســــــــــالــــــــة حــــــيــــاة

المواضيع الأخيرة

» الكل لازم يدخل ويتكلم
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1الأحد أبريل 11, 2010 12:56 pm من طرف ابو عمر

» الاستاذ محمد الفاتح ممكن دقيقة من وقتك
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1الأحد أبريل 11, 2010 12:51 pm من طرف ابو عمر

» لازم كل الناس تدخل
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1الإثنين أبريل 05, 2010 3:52 am من طرف ثومه

» لتطوير المنتدى. .اقتراحات الأعضاء
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1الثلاثاء مارس 30, 2010 5:46 pm من طرف amatELRHMAN

» كلمة بتقولها كتير ياترى تعرف معناها؟؟؟؟؟؟؟؟
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1الأربعاء مارس 24, 2010 6:33 pm من طرف ابو عمر

» موقع يضم معلومات عجيبه عن العقل البشري و طرق الحفظ
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:18 pm من طرف ابو عمر

» كيف أذاكر..السؤال الأول لدى الطلاب؟
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:16 pm من طرف ابو عمر

» الكل يبارك لي
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:14 pm من طرف ابو عمر

» اكتب بيت شعر
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1الأحد مارس 21, 2010 9:43 pm من طرف سندس

» إلى مَن قتلتهم ومَن قتلوني :`(
فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Icon_minitime1السبت مارس 20, 2010 10:24 pm من طرف جثة على قيد الحياة

4 مشترك

فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات

amatELRHMAN
    amatELRHMAN

فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Empty فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الخميس أبريل 30, 2009 10:14 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ممكن طلب الاول افتحوا اللينك اللي في اخر الموضوع وسيبوا الفيديو يحمّل على ما تقروا

ازيكم يا بنات اخباركم ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وحشتوني جدا معلش الامتحانات وخداني اليومين دول لكن برضه مقدرش انساكم وعلى طول انتوا على بالي والديل اني اوّل ما اديت لنفسي راحه من المذاكره قررت انّي احضرلكم الهديه دي عشان ارجع بيها للمنتدى

ممكن تقبلوا منّي حاجه بسيطه بعبّرلكم فيها عن حبي هيّ صحيح متليقش بيكم لكن انتوا قلوبكم طيبه وهتقبلوا القليل صح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ده فيديو عملته وكل كلمه في الاغنيه حسيت بجد انها طالعه من قلبي ليكم يا احلى بنات بس الاول حابه اعرفكم ان الاغنيه حبيبة قلبي ساره ربنا ما يحرمنى منها هيّ اللى بعتاهالي ربنا يكرمها يارب

ربنا ما يحرمني منكم يا اجمل نعمه ربنا منّ عليّا بيها سبحانه وتعالى وربنا جمعني بيكم كلكم عشان نحب بعض فيه سبحانه وتعالى ونتقابل في الجنه بإذن الله أما ساره فالمقابلات ان شاء الله دنيا واخره ولا عندك رأي تاني Wink

على فكره هتلاقوا في اخر الفيديو كلمة حور الدنيا وده لأن قسم البنات في منتدى استاذ مصطفى حسني اسمه حور الدنيا وبصراحه بصراحه عندي بنات اصحاب كتييييييييييييييييييير اوي من هناك اتمنى ان شاء الله المنتدى هنا يكبر واتصاحب على بنات قد اللي هناك لكن ده ميمنعش انكم برضه اجمل حور دنيا ويا بنات احنا جنة الدنيا لما نكون صالحات يارب اكون حوريه او جنة الدنيا زييكم

بجد والله بحبكم وخصوصا اللى اتعرفت عليهم

ساره خليكي انتي بعيد دلوقتي Smile

تنهنان توتي السكره ربنا يوفقك

ومروه جادو خلاص يا قمر رجعت وهتعرف عليكي ان شاء الله

وحماس حبيبتي اللي شرفتيني بمعرفتها

طولت عليكم صح معلش بس غرضي ان الفيديو يكون حمل وتشوفوه على طول Rolling Eyes

بحبكم في الله يا بنات يا حور الدنيا وجنتها I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

ممكن دلوقتي تتكرموا وتشوفوا الفيديو و جزاكم الله كل خير

http://www.4shared.com/file/101397976/da499ffc/___.html?

ساره
    ساره

فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Empty رد: فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات

مُساهمة من طرف ساره السبت مايو 02, 2009 9:21 am

وعليكى سلام الله ورحمته وبركاته
    جميل جميل جميل ماشاء الله لاقوة الا بالله
    تحفه يا أمه الرحمن
    جزاكى الله خيرا
    الله أنا مبسوطه أوى
    ساره
    ساره

فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Empty رد: فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات

مُساهمة من طرف ساره السبت مايو 02, 2009 9:24 am

بإذن الله أما ساره فالمقابلات ان شاء الله دنيا واخره ولا عندك رأي تاني Wink
    لا مش عندى أنا أطول ؟
    فيديو هديه عشان خاطر عيون قمرات المنتدى ارق بنات Ppl1759822
    رحمة العالمين

مُساهمة من طرف رحمة العالمين السبت مايو 02, 2009 3:50 pm

جزاك الله خيرا يا امة الرحمان فديوا جميل وانا مش عارفه اقول غير انه ربنا يبركلي في حبيبتي ساره و فيكي وانا بقول لساره قدام كل بنات المنتدي انا بحبك وبموت فيكي وبحب كل بنات المنتدي في الله
    ساره
    ساره

مُساهمة من طرف ساره السبت مايو 02, 2009 4:30 pm

اممممممممممممممممم
    ربنا يخليكى ليا يا زينب
    وانا كمان بقولك قدام بنات العالم كلهم
    انا كمان بحبك وبموت فيكى
    انى أحبك فى الله
    يارب ندخل الجنه مع بعض كلنا ونبقى فى ظل الله يوم لا ظل الا ظله
    ع فكره بقه يا بنات زينب دى بجد حلوه اوى مش عارفه أقولكوا ايه بس بجد هى أثرت فيا اوى
    اوى والله مش عارفه أقول ايه أحسبها على خير ولا أزكى على الله احد
    ياريت تدعولنا
    شكرا يا هدوره يا قمر ع اللى بتعمليه ف المنتدى ده
    هدير بقه أختى الكبيره -مش الكبيره اوى- هى قد اختى الكبيره وعسوله ودايما تعملى حاجات حلوه يارب اشوفك فى الدنيا والجنه ان شاء الله ونبقى صحاب اووووووووووىىىىىىىى
    شكرا للحاجات الجميله دى يا أحلى بنات
    أدعولى بقه كتير عشان افرحكو فى النتيجه
    بحبكم كلكم
    عايزه اطمن عليكى يا بسومتى ومروه وكل بنات رسااله حياه
    والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    bnt_eleslam

مُساهمة من طرف bnt_eleslam الإثنين يونيو 29, 2009 4:55 pm

عرفاه وعندى كمااان tongue

ههههههه
    دى رخامة

وبعدين انا اسمى مش موجود ليه
    انتى كنتى بتكرهى بنت الاسلام الاولى فمكتبتيش لها حاجة
    هههههههههههه
    amatELRHMAN
    amatELRHMAN

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الثلاثاء يونيو 30, 2009 10:05 pm

الله الله ست زينب وساره هانم قلبوهالي صفحة غزل ماشي ماشي

هههههههههههههههههههه بهزر معاكم يا احلي اخوات في الدنيا بحبكم واتغازلوا في بعض زي ما تحبوا Smile

اما الانسه سلمى بنوتة الاسلام فانا فعلا مكنتش طايقه بنت الاسلام الاولى ودلقوتي زعلانه منك لانك بترنيلي الفجر وتقفلي موبايلك او مش بيكون في شبكه الله اعلم

عموما والله العظيم بحبكم جميعا Smile
    bnt_eleslam

مُساهمة من طرف bnt_eleslam الثلاثاء يونيو 30, 2009 11:24 pm

انا برنلك اصحيكى يا هانم
    اااااقصدى يا هدير

وبعدين يا حلوة يوم لما بقفل ببقى مش معايا رصيد وبضااايق لما ال20 واحدة يعدو يصحونى وانا صاحية

ماشى ماااشى

مش هصحيكى تانى
    انا الحق عليا
    amatELRHMAN
    amatELRHMAN

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الأربعاء يوليو 01, 2009 7:29 am

لا يا حبيبتي مقصدش انا بزل لما ترنيلي وانا مش بعرف ارنلك

وبعدين ايه هانم ي انا بكون صاحيه بس بحب ارن على كل اللي بيرنولي وعشان كده ساعات بتاخر في الرن

على ما بكون صليت ورنيت لبقية حبيباتي Smile

اللي انتي بقيتي واحده منهم بصي بصراحه قربتي تبقي اولهم
    ساره
    ساره

مُساهمة من طرف ساره الأربعاء يوليو 01, 2009 10:49 am

amatELRHMAN كتب:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هههههههههه معلش يا هدوره سماح المرادي
    عايزه أقول حاجه مهمه "انتى قولتى ان انا اللى جايبه الاغنيه بصراحه اللى مدينى الاغنيه كامله ومن غير موسيقى هى "زينب" Smile
    هههههههههههههههههههه بهزر معاكم يا احلي اخوات في الدنيا بحبكم واتغازلوا في بعض زي ما تحبوا Smile

Smile
    رحمة العالمين

مُساهمة من طرف رحمة العالمين الأربعاء يوليو 01, 2009 11:42 am

ساره كتب:
    amatELRHMAN كتب:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هههههههههه معلش يا هدوره سماح المرادي
    عايزه أقول حاجه مهمه "انتى قولتى ان انا اللى جايبه الاغنيه بصراحه اللى مدينى الاغنيه كامله ومن غير موسيقى هى "زينب" Smile
    هههههههههههههه انا مش هقول حاجه عشان ساره قالت كل حاجه اعمل ايه دلوقتي

Smile
    amatELRHMAN
    amatELRHMAN

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الخميس يوليو 02, 2009 1:59 pm

مااااااااااااااااااشي يا ساره جايه تقوليلي دلوقتي ادام زينب عشان تحرجيني عموما شكرا يا ساره شكرا يا زينب بحبكم كلكم في الله والله Smile
    رحمة العالمين

مُساهمة من طرف رحمة العالمين الخميس يوليو 02, 2009 10:58 pm

عيب عليكي يا هدير
    احراج ايه بس
    دانتي اختنا الكبيره

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد سبتمبر 29, 2024 4:18 am