كلية دار العلوم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رســــــــــالــــــــة حــــــيــــاة

المواضيع الأخيرة

» الكل لازم يدخل ويتكلم
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1الأحد أبريل 11, 2010 12:56 pm من طرف ابو عمر

» الاستاذ محمد الفاتح ممكن دقيقة من وقتك
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1الأحد أبريل 11, 2010 12:51 pm من طرف ابو عمر

» لازم كل الناس تدخل
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1الإثنين أبريل 05, 2010 3:52 am من طرف ثومه

» لتطوير المنتدى. .اقتراحات الأعضاء
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1الثلاثاء مارس 30, 2010 5:46 pm من طرف amatELRHMAN

» كلمة بتقولها كتير ياترى تعرف معناها؟؟؟؟؟؟؟؟
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1الأربعاء مارس 24, 2010 6:33 pm من طرف ابو عمر

» موقع يضم معلومات عجيبه عن العقل البشري و طرق الحفظ
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:18 pm من طرف ابو عمر

» كيف أذاكر..السؤال الأول لدى الطلاب؟
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:16 pm من طرف ابو عمر

» الكل يبارك لي
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:14 pm من طرف ابو عمر

» اكتب بيت شعر
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1الأحد مارس 21, 2010 9:43 pm من طرف سندس

» إلى مَن قتلتهم ومَن قتلوني :`(
معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Icon_minitime1السبت مارس 20, 2010 10:24 pm من طرف جثة على قيد الحياة

3 مشترك

معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات

amatELRHMAN
    amatELRHMAN

معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Empty معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الثلاثاء مايو 05, 2009 1:57 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا بنات الموضوع ده كان عن معلومه قراتها على منتدى استاذ مصطفى حسني وحبيت انقلهالكم وهي كانت عن حديث بيتكلم عن ثواب المرأه في فترة الحيض انا كنت عارفه ان المرأه في الفتره دي بتكون زي المجاهدين واكيد الالم ده كله بيكون باذن الله في ميزان حسناتها لكن بصراحه مكنتش متأكده من صحة الحديث لكن لقيت مشرفه ردت على البنت اللي منزله الموضوع ففرحت لان المشرفات هناك ما شاء الله عليهم دارسين وكمان مش هيعلقوا غير وهما متاكدين من صحة الحديث احسبهم على خير ولا اذكيهم على الله

وانا دلوقتي عدلت المشاركه وحذفت الحديث نظرا لكلام اختنا بنت الاسلام

مش ضعف شخصيه مني او لاني مش واثقه في نفسي او في مشرفات منتدى استاذ مصطفى لا طبعا بس عشان مكونش سبب في نقل كلام غلط عن الرسول صلى الله عليه وسلم وكمان انا عندي امتحانات ياريت تكونوا فهمتوا قصدي
    احنا نحتسب اجر التعب عند ربنا سبحانه وتعالى وبس

جزاكم الله كل خير

عدل سابقا من قبل amatELRHMAN في الثلاثاء مايو 05, 2009 11:41 am عدل 2 مرات
    amatELRHMAN
    amatELRHMAN

معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Empty رد: معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الثلاثاء مايو 05, 2009 11:37 am

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

حبيبتي جزاكي الله خيرا على التوضيح بس حضرتك مش ملاحظه انك بتدخلي بس عشان تنتقديني انا مش بتكلم عن التنبيه لا انتى جزاكي الله كل خير

ولا بتكلم عن الموضوع ده بس لا ده في حاجات كتير ليا موضوعات كتير الحمد لله بترضيني وبتعجب الاعضاء لكن مش بشوف حضرتك فيها

بصي زي ما قلت لحضرتك في الرساله الخاصه اعتبريني واحده عاصيه غلطانه ومصره على الغلط هتزعلي منها اكيد لا هتدعيلها

لو حطيتي نفسك مكاني واحده بتنزل موضوعات الحمد لله بتلاقي قبول من باقي الاعضاء وعمرها ما شافت حضرتك بتشجعيها لا دايما نقد اكيد مش هتزعلي

جزاكي الله خيرا ونفع بكي الاسلام وفي انتظار ردك على اي موضوع ليا واللي اعتقد انك شفتيهم بس مردتيش عشان مكنش فيهم اخطاء
    amatELRHMAN
    amatELRHMAN

معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات Empty رد: معلومه للبنات فقط ارجو عدم الدخول لغير البنات

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الثلاثاء مايو 05, 2009 7:03 pm

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

حبيبتي ربنا يكرمك بس ممكن تراجعي صندوق الصادر فس رسايلك

جزاكي الله كل خير
    رحمة العالمين

مُساهمة من طرف رحمة العالمين الثلاثاء مايو 05, 2009 9:59 pm

السلام عليكم ايه يا بنات متخلوش الشيطان يدخل بنكم استهدوا بالله وياريت كل واحده تبص علي الحاجات الحلوه في التانيه ربنا يبركلكم
    amatELRHMAN
    amatELRHMAN

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الأربعاء مايو 06, 2009 12:54 am

وعليكم السلام ورحمة الله تعالى ورضوانه وبركاته

يا اخت بنت الاسلام بقى ردي انا دلوقتي هو اللي محرج عموما انا بعتذرلك لو ردي احرجك

شكرا يا رحمة العالمين وهو ده اللى قلته لبنت الاسلام قلت مفيش انسان خالي من العيوب بس برضه مفيش انسان مفيهوش اي مميزات

جزاكن الله كل خير
    رحمة العالمين

مُساهمة من طرف رحمة العالمين الأربعاء مايو 06, 2009 10:23 pm

العفو يا حبيبتي اني احبك في الله واحب كل من له عمل صالح للأسلام
    اللهم امتنا علي الحق امييييين
    ساره
    ساره

مُساهمة من طرف ساره السبت يوليو 11, 2009 7:51 pm

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

جزاكم الله خيرا

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد سبتمبر 29, 2024 8:22 am