كلية دار العلوم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رســــــــــالــــــــة حــــــيــــاة

المواضيع الأخيرة

» الكل لازم يدخل ويتكلم
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1الأحد أبريل 11, 2010 12:56 pm من طرف ابو عمر

» الاستاذ محمد الفاتح ممكن دقيقة من وقتك
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1الأحد أبريل 11, 2010 12:51 pm من طرف ابو عمر

» لازم كل الناس تدخل
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1الإثنين أبريل 05, 2010 3:52 am من طرف ثومه

» لتطوير المنتدى. .اقتراحات الأعضاء
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1الثلاثاء مارس 30, 2010 5:46 pm من طرف amatELRHMAN

» كلمة بتقولها كتير ياترى تعرف معناها؟؟؟؟؟؟؟؟
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1الأربعاء مارس 24, 2010 6:33 pm من طرف ابو عمر

» موقع يضم معلومات عجيبه عن العقل البشري و طرق الحفظ
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:18 pm من طرف ابو عمر

» كيف أذاكر..السؤال الأول لدى الطلاب؟
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:16 pm من طرف ابو عمر

» الكل يبارك لي
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1الإثنين مارس 22, 2010 10:14 pm من طرف ابو عمر

» اكتب بيت شعر
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1الأحد مارس 21, 2010 9:43 pm من طرف سندس

» إلى مَن قتلتهم ومَن قتلوني :`(
ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Icon_minitime1السبت مارس 20, 2010 10:24 pm من طرف جثة على قيد الحياة

5 مشترك

ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا

amatELRHMAN
    amatELRHMAN

ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Empty ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الإثنين مايو 11, 2009 3:28 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ارجو من حضارتكم اعضاء وزوار تدعولي لان النهارده 11/5/2009 عندي امتحان في ماده تخصص يعني الغلطه مش مسموح بيها

ارجو من حضارتكم الدعاء وعارفه ان حضارتكم مش هتبخلوا عليا بيه

في دعاء انا بحبه اوي وغالبا بقوله قبل الامتحان لما ربنا سبحانه وتعالى بيفكرني بيه

" اللهم رد الي ما قرأت وما فمهت وما حفظت "

" ربي اشرح لي صدري ويسر لي امري واحلل عقدة من لساني يفقه قولي "

ارجو من حضارتكم تدعولي بالدعائين او اي دعاء جزاكم الله كل خير
    رحمة العالمين

ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Empty رد: ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا

مُساهمة من طرف رحمة العالمين الإثنين مايو 11, 2009 6:55 am

وعليكي السلام ورحمة الله وبركاته
    من حسن حظي اني دخلت وشوفت الموضوع عشان ادعيلك
    ربنا ييسر امرك يارب وكمان هدعيلك بالدعائين الي انتي طلبتيهم ربنا يكرمك بكرمه اميييييييين
    وانتي كمان ادعيلي كل سبت وثلاثاء عشان عندي فيهم امتحانات ربنا يوفقنا جميعا وجزاك الله خيرا
    lifemission
    lifemission
    Admin

ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا Empty رد: ارجوكم يا كل اعضاء الفريق محتاجه لدعاء حضارتكم جدا

مُساهمة من طرف lifemission الإثنين مايو 11, 2009 5:22 pm

الساللام عليكم

طبعا يا فندم حندعي لحضرتك

وخدي الدعاء ده من اخوكي

اللهم اني قد استودعتك ما حفظت وما فهمت وما درست

فرده علي عند حاجتي اليه إنه لا تضيع عندك الودائع

بالتوفيق ان شاء الله

والسلام عليكم
    [b]
    الشيماء خالد

مُساهمة من طرف الشيماء خالد الإثنين مايو 11, 2009 8:24 pm

ربنا يوفقك يا حبيبه قلبى ويجعل لكى الامتحان شربه ماء بارده
    ويارب يذكرك ما نسيتى ولا ينسيكى ما ذاكرتى
    ويشرح صدرك بأدق الاجابات وينبه عقلك بما ينفعك ويحسن أدائك فى الامتحان
    اللهم امييييييين
    والله فى عون العبد ما دام العبد فى عون اخيه وحضرتك من افضل الناس التى تعين لو حتى مش بالمقالات ولكن يكفى الاقتداء
    الله يوفقك يااااااااااارب
    amatELRHMAN
    amatELRHMAN

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الأربعاء مايو 13, 2009 4:03 pm

جزاكم الله خيرا جميعا ورضي عنكم

استاذ محمد

واخوتي رحمة العالمين والشيماء
    ابو نواس

مُساهمة من طرف ابو نواس الأحد مايو 17, 2009 8:17 am

انا قرأت الموضوع متأخر ... وومش عايز أخسر بركة الدعاء لمسلم ... عشان كده هادعي لك رغم التأخير... ويارب يكون لينا نصيب في بركة وأجر وثواب الدعاء ده
    ربنا ييسر لي وييسر لك كل أمر عسير ... ويجعل نفوسنا ثابتة عند كل اختبار ... في الدنيا والأخرة ... ويعفو عنا في كل امر صعب ...
    آمييييييين.
    amatELRHMAN
    amatELRHMAN

مُساهمة من طرف amatELRHMAN الأربعاء مايو 20, 2009 11:34 am

جزاك الله خيرا استاذ ابو نواس الامتحانات لسه شغاله مفيش مانع من الدعاء الى يوم 25/5 العرض ساري

استاذ محمد دعاء حضرتك بقوله اول ما اخلص مراجعه لكن الادعيه اللي كاتباها بقولها اول ما امسك ورقة الامتحان
    جزاك الله خيرا

اللهم صلي على سيدنا محمد

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد سبتمبر 29, 2024 12:17 pm